کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 192853
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
کوچ پر از غم بابای

 چشم در راهی که اخرین بار برای همیشه بدون خداحافظی در ان پای گذاشتی ورفتی .دوخته بودم.

جاده ای که اغازش من بودم وپایانش خورشید ارغوانی رنگ

جاده ای که خط وسط ان جای پای طلایی تو بود....

امروز که به ان جاده مینگرم دیروز به یادم می اید...

دیروزی که زمزمه کوچ سر دادی ورفتی.....

من این رفتنت را هرگز قبول ندارم..

چرا انگونه بی رحمانه رفتی؟

تمام ناراحتی من این است چرا انگونه....

غریب .سرد ورویایی رفتی....

تو رو به غروب ومن رو به تو ....

تو میرفتی ومرا میکشیدی...من دست به دامان تو بودم وتودست به سوی خورشید....

ناگهان از دستم رها شدی....

یا دستانم از تو رها شد!به هر حال جدا شدیم از هم ....

تو از من ومن از یک دنیا امید.....

من زانو زده تسلیم عشق شدم....

سرنوشت را باختم....

اری من بی تو سر نوشت را باختم.....

باختم......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, توسط رویا